7.png
Увага до клієнтів - запорука нашого успіху

   068 308 58 73    097 777 59 78    068 440 96 77
   098 803 50 75    098 138 91 74    095 534 28 15

   Робота лінії консультацій: 08:00-19:00 год.

Які налаштування потрібно виконати в програмі BAS, щоб податкові накладні формувалися та вивантажувалися за формою №13?

up
30.05.2022

Наразі податкові документи формуються та вивантажуються за формою № 12. Автоматичне зазначення дати переходу на 13-ту форму відбудеться автоматично при запуску оновлення регістру відомостей "Настройки законодавчих змін" через "RDI Serviсe" або вручну.

Для того, щоб вручну налаштувати вивантаження податкових документів за формою №13 потрібно в службовому регістрі відомостей "Настройки законодавчих змін" (регістр доступний через команду верхньої панелі основного вікна програми "Сервіс і настройки" - "Функції для технічного спеціаліста" - "Регістри відомостей) створити запис, в якому заповнити реквізити: "Період", "Настройка" та "Значення".

Оскільки з 27 травня 2022 року відкрито реєстрацію податкових накладних за формою №13, вказані реквізити повинні бути заповнені наступним чином:

  • Період - 27.05.2022;
  • Настройка - Дата початку використання форми податкових документів №13;
  • Значення – 27.05.2022.

468

Повернутися до списку

up up